söndag 12 september 2010

Söndag igen

Idag är en sån där slöa och fundera dag...
Orkar inte riktigt ta tag i något viktigt även om det finns massor med saker jag borde göra -borde och borde!
Borde jag inte ta hand om mig själv också?
Absolut så är det ju!
Min planering här och nu ser ut så här:
Skriva klart dessa rader,
Slå ihop datorn och linda in "skrivet" jag vill fortsätta skriva i till nästa gång facket i hjärnan
Släppa ut Astrid för en kort kisstur på tomten och så göra det samma själv men i badrummet
Smörja in fossingarna
Siesta - något sent men min kropp värker och skriker efter hjälp med denna smärta så 10 minuter på gröna mattan och sedan sova en stund kan hjälpa om jag har tur

När jag sedan vaknat som NY ??!!!hmmm människa då blir det en kort tripp till Centrum och kanske hyr jag en film som jag bara läste snabbt på baksidan av sist jag var på videobutiken...men för bövelen det är ju Irene Huss ikväll 21:00 ch den vill jag ju i vart fall se, så vi får se hur det blir med film hyra eller inte hyra...

Här och nu: ta tag i min lista och kom ihåg tankarna tills nästa gång jag loggar in på bloggen!

Var rädd om dig- nära och kära -ge en ärligt menad komplimang lycka förlänger livet också!