onsdag 15 september 2010

Natt tankar

jaha ja..
har sovit en stund men vaknade av någon konstig anledning och har svårt att somna om!
Tänk människan är bra konstig egentligen - så fort jag i min blog skrivit något mer lite "laddat" ,vad händer då????
Jo såklart -statistiken går markant upp den dagen och några dagar efter...
Vad är det ni alla därute i havet internet - ni som sitter i era ubåtar och smygläser, vill läsa om?Ubåt och hav har jag stuligt från en anonym person som skrivit inlägg...Tack för lånet -det är en sån bra jämförelse...

Jag har bestämt mig... nu ska jag ha en bakluckeloppis -den 25 septemer på Täby, här ska nu rensas!

Partier hit och dit - jag hade bestämt mig men blev konfunderad idag då jag lyssnade på debatt här i Tyresö C
Måste läsa på och sätta mig in i detta lite mer...

Nu ska jag bestämma mig -för att sov, eller i vart fall läsa i min bok så jag blir lite sömnig

sov gott - alla ni som läser mina tankar