onsdag 3 augusti 2011

Dalarna - ett av paradisen på jorden...

Tredje dagen i Falun och nu sitter vi i bilen och ska fara till Orsa och yran...
Solen strålar här i Falun och badkläderna är packade!
Packade - det har jag en känsla av att vi också kommer att vara ikväll -förra året var en viss klle till och med bakis...hmmm...
Ju mer jag är här så tänker jag om jag verkligen bor på rätt ställe?
Trivs jättebra i Tyresö och min lilla tomt och bostad men väldigt många pengar går åt till att bo, och så blir det inte så mycket över till annat!
Om jag sulle flytta iväg till en mindre ort så skulle nog min livskvalité höjas lite, jag vill ju ha barn och djur runt mig i större omfattning...
Vad binder mig i stockholm?
Barnen givetvis, pappa och så har jag ju mina kunder där men med mitt företag kanjag ju arbeta var som helst i Sverige, jag ska troligvis upp till Östersund och jobba i höst tex.

Tankarna är många...

Var rädd om nära och kära -gå en utbildning somlär dig rädda liv -hos Första Hjälpen Älta