lördag 25 juni 2011

Midsommar helg

Jobb jobb och så lite jobbb till.....

Men igår hann vi med att träffas jag barnen och Joakims lillebror Patrik -som fyllde 17 år igår!
Vi lagade mat tillsammans , mest kvinnor i köket men ändå...
Det vanliga på midsommar hemmagjorda köttbullar -prinskorv färskpotatis och så gjorde jag en ost och skinkpaj!
det är bara jag som äter sill av oss fyra så jag hoppade över det men gjorde några ägghalvor i vartfall!
Sandra gjorde en supergod Midsommar och födelsedags tårta



Storebror och Sandra vägrar vara med på bild så det måste respekteras...
Sandra säger :
Jag är den som är bakom bilden och fixar till den , jag ska inte vara på framsidan...
Ja ja... men men mammas lilla...

Idag är en dålig dag -katastrof ont men nu har jag försökt med promenad och varm bad för att få ner smärtan och nu återstår tyvärr bara värkpiller för att orka jobba ikväll.

Tänk -en illa sinnad kvinna i Älta går och sprider rykten om att jag är piller trillare och hittar på om min nacke...
Sorgligt med en sådan person i min närhet fast de FLESTA i Älta VET hur hon är och tack och lov blir hon inte tagen på allvar...
Och framför allt vet ju jag och mina barn hur det är och det räcker ju för mig!

Ha en bra dag allihop - ni som är mina vänner och läsare

God fortsättning på midsommarhelgen