torsdag 12 maj 2011

En alldeles vanlig dag

Idag är en alldeles vanlig dag...
Vad skönt det är med såna dagar!
Pysslat lite vid skrivbordet med lite jobb saker, ringt lite samtal och pratat länge med en gammal god vän - vi har nu bokat fika besök här hemma= så kul...

När jag och Astrid var ute på promenad för någon timme sedan så var det varmt som tusan men helt plötsligt så började det REGNA Stora stora droppar...vädret är konstigt!

Nu ska jag ta mig i kragen och skynda mig att göra mig i ordning - jag är en obotlig sista minuten människa men jobbar ständigt på att förbättra mig på den punkten!
För 2 veckor sedan kom jag FÖRST till ett möte - det hör verkligen till ovanligheterna och var riktigt jobbigt - så Jag förstår hur ni känner det ni som ständigt får vänta 10 minuter på mig -SORRY!

Måste bara skriva några rader till...Blir varm i hjärtat när jag inser att ni är några stycken som faktiskt läser det jag skriver om ... och ännu mer varm och tacksam över er som hört av er till mig nu om en av mina texter -tack!

Mot extrajobbet för några kvällstimmar i hemtjänsten - det kommer att bli en bra kväll!