söndag 20 mars 2011

Söndagskväll

Då har ytterligare en vecka gått i ett rasade tempo!
Bilen pajjade förra söndagen och i måndags var jag till bästa bilmeken...
Det var en landasond( eller vad den heter) som var trasig!
Beställd och jag ska in i veckan och få min ny á 1200:- så blir bilen som ny...
Nu är det filmen Flickan som lekte med elden på tv 1 och även fast jag både läst boken och sett den på bio så bara måååååååste jag se den igen!

Imorgon kväll är det dags för min andra lektion på Buggkursen jag började på förra måndagen - så kul OCH jobbigt...

Försäkringskassan -suck, jag blir alldeles svettig i knävecken när de ringer fast jag inte har något att dölja!
Nu ska jag i vart fall äntligen få mina pengar från december 2010 - dom är inte så snabba i vändningarna direkt!

Lögner och skit -jag avskyr och föraktar personer som ljuger för att dra till sig uppmärksamhet - det är det lågaste av lågt tycker jag om någon frågar mig

Jobb -har varit och hållt en barnolycksfallskurs i Vårberg i dag och det är så kul och viktigt det jag gör!

Gå en kurs hos Första Hjälpen Älta - lär dig rädda liv

Var rädd om nära och kära och sköt om dig