måndag 28 februari 2011

Sportlov och stockholm stannar...

Då är det en ny vecka igen!

Här i Stockholm är det sportlöov -säger alla...
Jag har ju inga småbarn lägre så jag håller inte riktigt reda på detta!
Denna vecka är en lugn vecka för mig -jag har varit och är väl fortfarande sjuk -fast jag har varit supersjuk...
Alla frågar : är det influensan eller är det en vanlig förkylning?
Inte vet jag - hög feber-svettas hela nätterna -ont i kroppen -hejdlös trött-snorig första 2 dagarna-skrovlig i halsen-inte halsfluss hals - huvudvärk ont i kroppen
Är det influensan -någon ????

I ett sånt läge tycker jag att det är jobbigt att vara ensam -hunden ska ut trots att jag knappt orkar gå till toaletten...
En kvart och jag var mer än slut!
Jag är så dum så jag ringer inte till någon och ber om hjälp med ex att gå ut med hunden...
Det är inte farligt att be om hjälp


Hur ska min dag se ut idag tro -det känns lite som allt står stilla!
Jaha nu ringde en säljar...
Uppbokad imorgon bitti kl 8.30 puh så tidigt!
Men är man företagare så är man...

Melodifestivalen... såg den inte på rätt dag för då låg jag och sov som en gris-febrig gris...
Såg den på reprisen igår fast jag då visste vilka som gått vidare till Globen...
Jag gillar Linda Bengtzing - det är drag i henne men hur kan man glömma texten -den borde verkligen sitta!
Men man får ju tänka lite på att hon var under press -tänk om hon inte gått vidare till finalen...

Ja då är det dags att ta på lite varma kläder och koppla Astrid och ta en liten sväng

Var rädd om nära och kära -gå en livsviktig utbildning hos Första Hjälpen Älta