torsdag 12 augusti 2010

Sorg och glädje

a>




Idag är en dag som är blandad i känslor för mig sonen fyller år, 26 år och min mamma dog på just sonens 2 årsdag.
Hon hade cancer och var jättesjuk så egentligen var det en "lättnad" när hon dog och slapp ha ont men sonens födelsedag blev pladaskfall - jag stod och gjorde tårta hemma när jag fick mammas dödsbesked av min syster.

Idag har vi , vår lilla starka sammansvetsade familj i vart fall varit på Nacka Kyrkogård, lagt blommor och sedan åkte vi till Hellasgården för en gemensam födelsedagslunch - till och med vovven var med vid utebordet, hon är ju också med i familjen Högberg!

Bilden jag lagt upp är dock tagen vid Nacka kyrkogård - vid Hellasgården -vackra vackra Nacka låg kameran kvar i bilen...


Mamma , mamma åh vad jag önskar att jag hade haft med dig som stöd ,vägledning och vän samt mormor genom livet - jag saknar Dig så